Fietsen

3 juni 2023 - Prima Porta, Italië

Vandaag vertrokken we met de taxi vanuit Rome naar Flaminio Village, een camping/bungalowpark 10 kilometer buiten Rome waar onze fietsen en een groot deel van de bagage naartoe waren gebracht. Dat in ieder geval mijn fiets er al was, had ik al kunnen zien via mijn air Tag die ik in mijn zadeltasje had gestopt. Via Venetië zijn de fietsen afgelopen donderdag hier aangekomen hebben we gezien.

Dat was wel een kleine bron van ergernis. De transporteur wilde de fietsen 20 dagen voordat ze in Rome moesten worden afgeleverd, al in Riethoven hebben. Daar heb ik uiteindelijk nog een paar dagen vanaf weten te kletsen maar het bleef nog steeds ruim anderhalve week. We zaten dus een week zonder fiets voordat we vertrokken en dat valt voor een stel fietsgekkies als ons niet mee. Ook naar het bijzonder gezellige pensioenfeestje van Kees moesten we zonder fiets en dus met de bus. Achteraf niet eens zo erg. Want overladen met cadeau’s zijn we met de taxi naar huis gegaan. Het was zo’n hartverwarmend en gezellig feestje, hier kan Kees wel even mee vooruit.

En nu zitten we dus buiten voor onze stacaravan (de tent opzetten voor onze eerste fietsdag leek ons niet zo’n goed idee) en blijkt dat we op de camping betere wifi hebben dan in ons Romeins appartement. Rome is echt prachtig. En ook een heel fijne en gezellige stad. Maar we zijn blij (en ik ook wel ietwat gespannen) dat we morgen aan het grote fietsavontuur kunnen gaan beginnen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Anja:
    3 juni 2023
    Mooie reis weer waar jullie aan zijn begonnen! Is dit om het pensioen van Kees te vieren?
  2. Elly:
    3 juni 2023
    🇮🇹Italië is zo’n heerlijk land om door te reizen! Jullie gaan genieten. Fijn dat jullie genoten hebben van Rome. Enne….Kees nog van harte gefeliciteerd met jou pensioen, je hebt deze nieuwe fase een goede start gegeven van heel veel moois zonder “agenda/gedoe”
    Groetjes Elly
  3. Jolanda Leenders:
    Heel veel reisplezier samen🚴‍♂️🚴‍♀️
  4. Colien:
    3 juni 2023
    Een mooie reis, Kees en Nicole. Ik ga jullie weer volgen, leuk om van achter m'n pc stukkies mee te fietsen en te genieten. En jij, Kees, met pensioen, wow, gefeliciteerd, gaat beslist fijn worden!
  5. Leyla:
    Kees,
    Gefeliciteerd met je pensioen!
    Ik wist niet dat het al zover was. ;-)
    Geniet er van, samen met Nicole.
  6. Anita en Mari:
    Yeahhhh! Nu gaat hetvecht beginnen! Fiets ze!!! 3😊👍💪👊
  7. Babke:
    4 juni 2023
    Veel fietsplezier! Enne, als jullie terug zijn zullen we nog maar eens een afterparty bij the Little One organiseren want helaas heb ik het pensioen feestje moeten missen……😘
  8. Mart:
    4 juni 2023
    Yes, alweer een nieuw avontuur!!! Heel veel plezier samen
  9. Buuf:
    4 juni 2023
    Het avontuur is begonnen!!
    Veel fietsplezier🌞🦵💪🚲🚲👍👍
    xxx
  10. Marjon:
    4 juni 2023
    Benieuwd of het anders fietst als pensionado :).. hele fijne trip gewenst!
    Ciao....
  11. Esther van de Waterbeemd:
    4 juni 2023
    Ha lieve allebei, fijn dat jullie tocht begonnen is! En deze keer weer lekker in het zuiden 😉waar heerlijke terrasjes zijn met vast heerlijke en welverdiende wijn. Ga er lekker van genieten samen! 😘
  12. Conny en Marjan:
    4 juni 2023
    Het was leuk om de eerste verhalen al te lezen. Jullie zullen vast met veel plezier door het mooie Italië gaan fietsen. Rome is inderdaad prachtig. We wensen jullie veel fietsplezier.
  13. Looney:
    6 juni 2023
    Rome is prachtig! Geniet van jullie reis door het mooie Italië.
    En Kees, van harte gefeliciteerd met je pensioen. Geniet!
    Veel fietsplezier🥰